Veel gestelde vragen

Home/Veel gestelde vragen
2020-01-16T07:51:31+00:00
Is het mogelijk om een bestelling te retourneren?2020-03-02T14:50:22+00:00

Jazeker, u heeft 7 dagen bedenktijd op elke bestelling die u bij ons plaatst. Binnen deze periode bent u vrij om zonder opgaaf van reden artikelen te retourneren. Zie voor meer informatie onze pagina over verzenden & retourneren.

Wat zijn de verzendkosten?2020-02-19T15:42:48+00:00

Voor bestellingen door de brievenbus past rekenen wij €4,50 aan verzendkosten. Wanneer uw bestelling niet door de brievenbus past wordt deze als pakket verzonden. Hiervoor rekenen wij €6,95 aan verzendkosten. Voor meer informatie zie onze informatie pagina over verzendkosten.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?2020-01-08T02:54:57+00:00

Luxury for Kids maakt gebruik van mollie payment, een betrouwbare partner als het gaat om online betalingen. Via mollie heeft u de keuze uit de volgende betaalopties; IDeal (meest gebruikt), Bancontact, Overboeking, Sofort, ING Home’Pay. Wenst u via een andere manier te betalen, neemt u dan contact met ons op.