www.luxuryforkids.nl

Veel gestelde vragen

Home/Veel gestelde vragen
2020-01-16T07:51:31+00:00
Is het mogelijk om een bestelling te retourneren?2022-03-07T20:42:45+00:00

Jazeker *, lees onderstaande voorwaarden.
*

  • Items met 20% korting of meer kunnen alleen worden geruild of tegoedbon. Items boven de 50% korting kunnen NIET meer retour.
  • Wij hanteren een retour termijn van 7 dagen .
  • Retourneren of omruilen is op eigen kosten.
  • Het artikel dient in orginele staat te zijn. Prijskaartjes die zijn aangehecht, ongedragen , ongewassen of onbeschadigd..
  • Wij geven geen wasgarantie
  • Wanneer er betaald is met een tegoed bon vindt de terugbetaling ook plaats in de vorm van een tegoedbon.
Wat zijn de verzendkosten?2022-03-09T15:13:38+00:00

Alle zendingen worden als pakket verzonden hiervoor rekenen wij €7,25 aan verzendkosten. Voor meer informatie zie onze informatie pagina over verzendkosten.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?2020-01-08T02:54:57+00:00

Luxury for Kids maakt gebruik van mollie payment, een betrouwbare partner als het gaat om online betalingen. Via mollie heeft u de keuze uit de volgende betaalopties; IDeal (meest gebruikt), Bancontact, Overboeking, Sofort, ING Home’Pay. Wenst u via een andere manier te betalen, neemt u dan contact met ons op.